fbpx

תמונה אחת שווה אלף פריטים – איך לספר על המוצר שלכם בלי לדבר

היי אהובה!

הפוסט הזה אני מדברת במיוחד לבעלות עסקים עם מוצרים דוממים.

מוצרי לייפסטייל, סקין-קר, בגדים, משקאות, רכבים, ציוד משרדי וכמעט כל מוצר שיציגו לנו ברשתות החברתיות ובטלוויזיה יהיה מלווה באביזרים משלימים לטובת הצילום.

אז אם אתם רוצים להבין איך הופכים תמונת מוצר מהאייפון שלכן לתמונה מקצועית שמספרת סיפור – תמשיכו לקרוא!🙂

הנה כמה המלצות לאביזרים משלימים בשביל תמונה מוצלחת שאני ממש אוהבת להשתמש ותמיד משדרגים לי בטירוף את התמונות:

פרחים: פרחים הם אביזר כל כך יפה לצילומים, ומי שעוקבת אחרי באינסטגרם בטח רואה שאני עושה שימוש לא מבוטל בכל סוגי הפרחים והצבעים שיש. הם ממש מגוונים ושונים אחד מהשני, ככה שאני משחקת עם הצבעים, הצורות והגדלים והם משדרים אסתטיקה ואקסקלוסיביות שאני כל כך אוהבת – בקיצור, כל מה שיכולתי לבקש! 

תאורת צבע: זה לא סוד שהתאורה בתמונה היא זאת שתשפיע על הצבע לפני העריכה. שימוש נכון בתאורת צבע יספק לכם גוונים מיוחדים שימשכו את העין של הלקוחות הפוטנציאליים שלכן ויעניקו למוצר את האווירה המתאימה לו. 

שימוש במים – שימוש במים יכול ליצור תמונות כל כך יפות ומרשימות, רק צריך לתפוס את הזווית המתאימה של המוצר בתוך/ליד המים ויש לכם תמונה מושלמת! כדי ליצור תמונות כאלו, אפשר להשתמש במגש שקוף שתחתיו תשימו את הרקע שתרצו, אקווריום ואפילו תבנית פיירקס :). 

מוצרים משלימים מאותה הקטגוריה – מוצר שמושך אליו הרבה אנשים ונמכר במהירות, בדרך כלל יש סביבו סיפור מעטפת ואווירה ייחודית שמתבטאים באביזרים משלימים ׳מאותה המשפחה׳, ואני אסביר: אם נצלם מחברת ליד מחדדים, עפרונות ומחק, נבין שמדובר בציוד לבית הספר. אם נצלם את אותה המחברת בדיוק לצד מחשב, עטים, וטלפון, נבין שהמחברת נועדה לשימוש משרדי. נסו להבין אל מי אתם פונים בכדי לדייק את העיצוב. כך נעמיק את הקישור האסוציאטיבי בנוגע למוצר.

פירות וירקות – כמו פרחים, ירקות ופירות (גם עלים ועשבי תיבול כמו נענע וטימין) נותנים נפח וסיפור כל כך יפה וצבעוני למוצר בתמונה, ואם משתמשים בהם בהקשר של המוצר, התמונה מספרת סיפור שלם מלא תוכן והקשריות (לדוגמא: צילום תמונה של בושם המכיל תמצית וניל עם מקל וניל שממוקם ליד הבושם). 

רקעים לא חלקים – כשאנחנו מדברים על רקע באופן כללי, אנחנו מדברים על השטח שמאחורי המוצר.

גם הוא יוכל מאוד להעמיק את אופי המוצר. רקעים כמו שיש, צבעים מגוונים וטקסטורות ימשוך את העין של הקונים ויתן למוצר אופי.

מוצרי מסיבה, כדור דיסקו, נצנצים – it’s time to shine. בעיניי, אין דבר יותר יפה מכדורי דיסקו ומוצרי מסיבה. אפשר ליצור תמונה חגיגית שמעבירה את ערכי המוצר שלכם בצורה ייחודית וכיפית ממש! כמובן אם יש הקשר למוצר. אם כן – לגמרי זכיתם!

בדים – השימוש בבדים הוא ההוכחה שלפעמים קצת יכול לומר הרבה. הבדים בדרך כלל בגוון אחד, אבל בחירה נכונה של צבע ועיצוב נכון של תאורה יתנו אפקט יפה של צל למוצרים שלכם. ובנוסף, תוכלו גם לקפל את הבד בכל מיני צורות בכדי לתת עוד טוויסט לתמונה🙂

 

הטיפים שלי עזרו לך? שתפי את הפוסט!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *