fbpx

איך לצלם תמונות כמו בלוגרית?

היי אהובה!

בפוסט הזה אני רוצה לדבר איתך על צילום בסגנון בלוגרי שאת בטח כבר מכירה. והאמת? זה יותר פשוט ממה שאת חושבת

הגיע הזמן לעלות שלב אחד למעלה ולצלם את המוצרים שלכם כמו בלוגריות אמיתיות. למה אתן שואלות? כי זה טרנדי, אסתטי והיום העיניים של הצופים שלכם/הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויה להשתעמם מהר מאוד, ואנחנו ממש רוצות שהם ישארו 🙂

עסקים רבים של מוצרים שלא מבינים את החשיבות של צילום מוצרים נכון, עשויים להישאר מאחור, והעסקים שכן הבינו את החשיבות מבינים שהעיניים שלנו לא רק מתבוננות, אלא גם קונות.

שימוש אסתטי ונכון באביזרים שיש בכל בית יהפכו את המוצרים שלכם לאטרקטיביים הרבה יותר.

אז ישבתי וכתבתי רשימת רעיונות במיוחד בשבילכן שיוכלו לעזור לכם לצלם כמו בלוגריות מנוסות:

  1. רקע – כשאתם מצלמים מוצר, חשוב לתת ללקוח חוויה משלימה. זה יכול להתבטא בצבעים שמושכים את העין או דברים נלווים ברקע שלאו דווקא למכירה. לדוגמא, אם נצלם בושם, נוכל להשתמש בפרחים שמשדרים יופי, עדינות, בריאות. וזה יכול להיות ממש כל אביזר שתרצו! כמובן שהוא צריך להתאים לשפה של התמונה, למותג ולמסר שתרצו להעביר 🙂

  2. מוצרים נלווים – צילום מוצרים נלווים הוא לפעמים אפילו game changer.
    הוספת מוצרים נלווים מציגה את בעל המותג בצורה מקצועית יותר, צילום מוצרים נלווים תורם בכמה אופנים: הם מציגים מומחיות מצד בעל העסק שמציע ללקוח את המוצר הנלווה שיעניק לו חוויה מושלמת, הצילום עשוי למשוך את הלקוח למוצרים נוספים וכמו כן גם לתת לו רקע ענייני ונכון למוצר המרכזי שיבלוט מקדימה ויתן ללקוח תחושה של אקסקלוסיביות ביחס למוצרים השונים.

  3. זווית הצילום – היום לא רק צלמים מבינים שזווית הצילום היא ממש חשובה (אם לא הכי) בצילום כללי, ובצילום מוצרים בפרט.. זווית צילום לא נכונה עשויה להקטין את המוצר, להוזיל אותו ולהציג את המוצר באופן זול ולא מקצועי. חשוב לצלם את המוצר ממרחק שיעניק לו גודל נכון, יבליט אותו בתמונה ויתן מקום גם לרקע שמאחור. מוצרים יכולים להיות מרומזים, בכדי ליצור סקרנות או כדי לתת מוטיב שיווקי מסויים (שימו לב לקלואוז אפ המגרה שעושים כל פעם לצדדים עם הטיפות של קולה קרה בפרסומות של קוקה קולה).
    המוצר יכול להופיע באופן אבסולוטי באמצע המסך, בכדי להיכנס לראש של אלו שלא הכירו אותו (מומלץ במיוחד עם מוצרים חדשים).

  4. קו אחיד – כל מי שעוסק בצילום לעסקים מבין שכל צילום מוצר שעולה לפלטפורמות השונות, חייב לשמור על קו אחיד, כזה שיעניק חוויה ללקוח גם כאשר הוא לא נכנס אל אחד המוצרים, אלא רק גולל בעמוד. בחירת הצבעים חשובה מאוד, חשוב שזה יהיה צבע שמצד אחד נעים לעין, אבל מצד שני מאפיין את העסק שלכם (לדוגמא קוסמטיקאית שרוקחת קרם פנים שעשוי אך ורק מחומרים טבעיים, תרצה להשתמש בצבעים לבן וירוק שישדרו בריאות וטבע).

  5. תאורה – תאורה מספיק טובה מעבירה ללקוח את מוחשיות המוצר. היא יוצרת אווירה, מוציאה יותר מהרקע שסביבו ומחדדת את פרטי התמונה הרבה יותר. אם אין לכם פנסי צילום או עמודי תאורה, השמש בשעות מסוימות של היום תעשה עבודה נהדרת🙂.

  6. שילוב ידיים/פנים בתמונות – אם אתן רוצות לצלם קרם, לק, משקפי שמש, בושם, ובאמת כל דבר – להחזיק אותו ביד הופך את המוצר להרבה יותר נגיש ומעניין, מה גם שהלקוח הפוטנציאלי מבין את הפרופורציה והגודל של אותו מוצר ביחד לאותה יד/פנים.

אהבת את הפוסט? אני מזמינה אותך לשתף אותו כדי לעזור לכמה שיותר נשים לקחת את הטיפים האלו וליישם אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *